Monday, June 11, 2012

First blog post - Essence Show Your Feet 01 Caribbean sea

Hello my fellow makeupholics! :)
Pozdravljeni soodvisniki od ličil! :)

After reading all of the wonderful blogs out there I have decided to join into the hype of blogging - I just cannot believe how much pleasure I get just from watching the pictures and descriptions of different make up products... and then of course I want to have everything I see... XD ...well maybe not everything. ;)

Dolgo je tega, kar sem začela brati različne čudovite bloge o ličilih, končno pa sem se odločila tudi sama pisati - ne morem verjeti, kako močno uživam v gledanju slikic in branju opisov različnih produktov... in nato želim vse opisano tudi imeti... XD ...no morda res ne vsega. ;)

For my very first post I decided to share a simple manicure. Not long ago I bought Essence Show Your Feet 01 Caribbean sea in a DM drugstore where they had a sale, 30% off - not that the polish itself is expensive, I think it costs 2,19€, but when you own a couple of similar shades already... you can afford to buy another one if it's cheaper... ;P

V svojem prvem postu sem se odločila z vami deliti preprosto manikuro. Nedolgo nazaj sem namreč v DMu kupila Essence Show Your Feet 01 Caribbean sea s 30% popustom - saj ne, da bi bil lakec sicer drag, če se prav spomnim, je bila redna cena 2,19€, ampak ko pa že imaš toliko podobnih odtenkov... si lahko privoščiš še enega takega, če je cena znižana... ;P

I
know it's not a new shade of polish, but I'm really happy I finally got my hands on it! It has a beautiful shimmery duochrome look, which is quite subtle, but my nails are curved and I get to see it change from teal to violet... of course capturing it on camera was another story... ://
Vem, da ne gre za nov odtenek, ampak resnično sem vesela, da sem ga kupila! Gre za čudovit duochrome svetlikajoč odtenek. Duochrome je sicer slabše viden, ampak glede na to, da so moji nohti precej ukrivljeni, lahko opazujem, kako se barva spreminja med modrozeleno in vijolično... ujeti to s fotoaparatom pa je druga zgodba... ://

The camera didn't want to catch the accurate color, and I tried so hard... :( It was also a cloudy day... The color of the polish is just a tad more greenish and not as blue as in the photos. Here are two pictures indoors with flash:

S fotoaparatom nikakor nisem mogla uloviti pravega odtenka laka, čeprav sem se res trudila... :( Bil je tudi oblačen dan, manj prijeten za slikanje... Odtenek je v resnici malenkost bolj zelenkast in malo manj moder, kot na slikah. Tu sta dve sliki s flešem:








...and two pictures without flash:
...in dve sliki brez fleša:








And I've managed to catch some sunrays outdoors:
Kljub vsemu sem uspela uloviti nekaj sončnih žarkov zunaj:






I love this polish! This is actually not a fresh manicure, I've been wearing it for three days already (!) and it didn't chip or wear at all!! I hear that's the story with all of the SYF shades? Anyway, the formula is great, I did 3 thin layers, but I think I could go with two as well... And I used Essence Fruity scented top coat - smells delicious!!! :PPPP
Obožujem ta lak! Na slikah pravzaprav ni sveža manikura, nosim jo že tri dni (!), pa se ni prav nič okrušila ali obrabila!! Za SYF lake sem tudi sicer slišala, da so obstojni. Formula mi je všeč, nanesla sem tri tanke plasti, čeprav bi najbrž za prekrivnost zadostovale dve. Uporabila sem tudi nadlak, Essence Fruity scented top coat - čudovito diši!!! :PPPP

I am more that pleased with the result - what do you think?

Z rezultatom sem več kot zadovoljna - kaj menite vi?

1 comment:

  1. he panacea to cure leaky heart disease http://obatgondongansite.blogspot.co.id/2014/03/obat-jantung-bocor-tradisional.html

    ReplyDelete